Direktlänk till inlägg 28 maj 2010

JIPPI ÖLAND

Av troll1 - 28 maj 2010 22:05

Heeeelllllooooooo!


*dansar* Nu är jag ÄNTLIGEN på Öland. Såååå underbart!!!!


Sitter i husvagnen med en kall öl, kärleken, hunden o katterna. Dottern har en kompis med sig så hon är på annat håll. Utanför campingens affär antar jag *S*. Det finns bänkar där som ungdomarna brukar samlas vid o sitta o snacka halva nätterna. Skönt att dom kan få vara lite fria. Här behöver man inte oroa sig för överfall o annat skit som händer i stan.


Helgen ska nog gå i lugnets tecken. Vi hoppas på sol och värme men även moln och uppehåll kan godkännas *S* bara jag är på Öland så är allt bra. Denna helgen är vi inte så många på vår gata. Kanke det kommer fler imorgon. Det brukar vara så här i början av säsongen.


Det blir en kort blogg idag. Ska fortsätta att njuta av kvällen. C U


Trollet

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av troll1 - 22 oktober 2010 02:09

för EU-mammor. Det stod att läsa idag i vår lokaltidning "Smålandsposten". "Alla mammor i EU ska ha rätt till minst fem månaders ledighet med full lön. Beslutet i EU-parlamentet kommer att möta massivt motstånd när EU-ländernas regeringar n...

Av troll1 - 20 oktober 2010 19:42

En fråga jag undrar över många gånger. Om jag säger att jag är svensk, vill ha svenska traditioner, religionsundervisning i skolan med inriktning på kristendomen men även lära om andra religioner, att invandrare ska lära sig det svenska språket för a...

Av troll1 - 31 augusti 2010 23:20


Hej o hå nu är vardagen här igen.....lång blogg men bör läsas till slutet!!!!   Nu har jag lite att jämföra med - Öland eller Växjö. Öland vinner kan jag tala om. Okej, det finns brottslighet på Öland med men inte i samma omfattning. Kanske fel a...

Av troll1 - 16 augusti 2010 13:45

Hello där allihop!   Hur är det med er efter sommaren och semestern. Själv är det bara bra. Jag är fortfarande kvar på Öland. På söndag åker jag tillbaka till stan *ÖRK*. Just nu är jag ensam på Öland. Fredde började jobba i lördags och jobbar ti...

Av troll1 - 28 juli 2010 11:34

Det undrar jag ibland när det gäller campingliv. För ibland undrar jag om inte en del campinggäster/semesterfirare har lagt hjärnan på hatthyllan innan dom reste hemifrån. Jaha, vad är det nu, undrar kanske en del. Ska försöka o förklara.   På vä...

Presentation


Här har ni mig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards