Alla inlägg den 20 juni 2010

Av troll1 - 20 juni 2010 12:52

Japp, så ser vädret ut på Öland. Det kommer ett och annat moln förbiseglandes men det behövs annars skulle det bli för varmt. Ja, jag vet, inte klaga på värmen och det gör jag inte heller. Är såååå glad över det fina vädret vi har. Konstarerar bara att det är varmt. Blåser gör det med.

 

På morgonen såg det illa ut *S*. Det var en hel del stora otäcka moln som seglade runt där uppe men dom blåste jag bort *S*. Dom kan hålla till på fastlandet.

 

Jaha ja, så fick då vår kronprinsessa sin prins igår då. Jag tittade lite på det. Mest för kläderna och smyckenas skull. Oj oj, vilka kreationer det fanns. Och tårtan då, den hade höjd ni. Lite över tre meter. Det jag tyckte var fint var flygbilderna över Stockholm. Jag brukar inte tänka mig huvudstaden som en grönskande stad men ute vid slottet och kyrkan kunde man se hur fint det egentligen är. Det sades under programmet att mycket var inställt pga kostnaden. Tur var nog det, för det blev nog dyrt som det var. En nota som nog vi får betala både en o två ggr skulle jag kunna tänka mig. Vi gav henne prinsen och betalar bröllopet. Hmmm, undrar just om jag kan ansöka hos kungen om pengar när jag gifter mig. Jag var ju ändå trots en av dom som gav dottern prinsen   

Trollets

Presentation


Här har ni mig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards